jag gör det igen - på jobbet

jag borde skämmas som inte uppför mig bättre på jobbet.
jag till och med dricker en kopp kaffe i smyg.
det var en kollega till mig som sa att det ligger mer i service än ett falskt leende.
det var så himla rätt sagt så nu gör jag mig lite piggare med en kopp kaffe än att göra mitt jobb i ett zombieliknande tillstånd.

appropå zombie så har jag nyligen läst john ajvide lingqvists senaste bok, tjärven.
känner nu i efterhand att det nog inte är en bok som jag borde ha läst ändå.
jag skrämmer upp mig själv.
men han är en grym författare!

i övrigt känner jag mig ganska neurotisk här på jobbet en tisdagsmorgon
.
kanske att kaffe inte är bästa lösningen i detta fall men man får ta det onda med det goda.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas att du också får en fin dag!

2012-02-14 @ 10:21:35
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0