fragil

sitter vid köksbordet med en tekopp.  te som vi fick när vi gifte oss. min älskling dricker inte ens te.
älskling har farit till jobbet.
katt ligger nedanför mig på golvet med yogamatta som stöd.



för en stund sedan ringde en läkare från vårdcentralen och undrade hur jag hade det efter intoxen.
hon ringde för mig för att kolla hur jag hade det..
det var väldigt fint gjort utav henne tycker jag.
jag kommer slussas vidare till öppenpsyk, igen.



läkaren som avskrev mig från psyk skrev ut tabletterna jag tog vid senaste intoxen vid vårt sista samtal.
som plåster på såren.
komiskt att det ska vara dom tabletterna som gör att jag nu är tillbaka, som jag ser det, på ruta ett igen i psykkarusellen.



dom kommer fråga vad jag vill.
jag får panik av den frågan.
vad jag vill?

jag vet inte vad jag vill.
antar att jag inte vill ha ångest.
antar att jag inte vill ha överhängande självskadetankar.
antar att jag inte vill ha klaustrofobkänsla i min egna hemska kropp.

hur skulle du då vilja gå till väga för att ändra det?
är nästa fråga.
jag vill bara skrika..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla bäst är det!!!! Tanka ner vettja? PUSS

2012-02-06 @ 17:36:18
Postat av: Sandra

Tusen tack!

2012-02-06 @ 17:59:51
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: hanna

Styrkekram <3.

2012-02-06 @ 19:17:45
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0