februari - tidig morgon

stigit upp alldeles förtidigt anser min kropp och jag med för den delen.
ätit min havregrynsgröt med minimjölk, russin, solroskärnor och kanel.
ska packa min väska, jag vet nu att jag inte ska träna på lunchen utan gå lite på stan.
precis när jag skrev detta så börjar jag ångra mig..
men jag bestämde det igår innan jag somnade och då hade jag en bra anledning som jag inte minns nu.

yoga i eftermiddag, om jag är vaken då.
min kropp behöver nog lite stilla idag, kanske.
imorgon tänkte jag nämnligen spetsa in mig på tre olika pass, på morgonen funktionell styrka och på eftermiddagen bodycombat och sedan lite kombinerad styrka och rörlighetsträning.
får se hur jag kommer lyckas med detta.

men idag blir det nog som sagt förhoppningsvis yoga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0