februari - årets härligaste löprunda igår

igår vart det löpträning och det gick förvånandsvärt jättebra!
jag började direkt med lätt jogging som uppvärmning och sedan så flöt det på helt galant.
så hela rundan med halvt flygande steg framåt.



idag dock så vaknar jag med helveteshuvudvärk..
har tagit en advil och hoppas den kan ta bort huvudvärken.
hade väldigt gärna tagit en löprunda idag oxå men borde nog inte av olika skäl,
bland annat för att benhinnorna inte ska ge upp fullständigt, det är ju det jag brukar göra som misstag.

nu har jag ätit min frukost och nu vill jag att huvudvärken ska försvinna.

Kommentarer
Postat av: hanna

Kul att det gick så bra igår :).

2012-02-18 @ 12:44:35
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0