börjar vakna till.

jag tog mig ut på en morgonpromenad!
ingen pw direkt, mer som en slowwalk med mensvärk och ländryggsont.
men 40 minuters promenad ute i friska luften vart det!

nu har jag visserligen mest legat på soffan, lagat kesoplättar - fann ett mycket bra recept utan mjöl och skit, även sovit lite extra, legat på spikmattan, dammsugit och dammat av lite.

straxt ska jag iväg och ha pass så jag ska byta om, packa väskan och få i mig något innan det är dax att fara.

men det är oxå viktigt med vila för kroppen så den kan återhämta sig och bli starkare och mer uthållig.

 


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Smart bild! ;)



Ja, precis de tankarna hade/har jag också.

Det är sorgligt att det skall behöva vara så.

De på vårdcentralen kan inte förstå varför de på akuten inte sytt heller..

2012-02-13 @ 18:38:38
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0