tolfte december - pedagogisk genomgång

att ha undgått att jag är förkyld och djävlig har man kanske inte missat men nu har jag även mensvärk.
hittade några midols extended relief i medicinskåpet som jag ska ge en chans, det låter ju bra i alla fall.. eller jag är helt enkelt desperat och det gör så fruktansvärt ont.
 
nu sitter jag med puppc på magen och försöker slappna av och andas ned i magen.
 
men när jag som självaste quasimodo försöker få ut en blå liten tablett ur förpackningen så har någon idiot kommit på världens idiotiska förpackning.
ibland har jag mina pedagogiska sidor så här kommer en bildserie som visar detta:
 
 
självaste kartongförpackningen. inte så mycket upprörande med den.
 
 
då jag i ren desperation försöker trycka ut en tablett och inser att det inte funkar så vänder jag och ser problemet.. man ska peeeeela av något vitt fladder först!
 
 
efter att fått rata en ruta för att försöka peeeela av på en annan ser jag att det är dax att börja med själva tryckadet ut av tabletten. (min svenska blir fenomenal av menssmärtor)
 
 
ta dah och tabletten är redo att sväljas!
 
 
i mitt dimmiga mensvärkshuvud trodde jag att det stod insane med versaler på kartongen..
nu när jag är en aningens mer samlad ser jag att det inte står det.. varför skulle det stå det ens??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0