tolfte december - jag gnäller för att jag lurar mig själv att äta

okej, tjockisångesten borde äta upp mig.
 
jag börjar denna dagen helt fruktansvärt. varför ska jag äta onödiga saker???!!!
inbillar, förvirrar mig själv, lurar mig att jag behöver lite extra för att bli frisk från förkylningen.
det enda detta resulterar i är att kilona hoppar på mig!
ingen träning och massa onödiga kalorier från skit!!
 
vet inte vad jag ska göra..
 
träna bodypump ikväll med lätta vikter för att få använda mina förtvinade muskler? göra mig sjukare? sabba hjärtat? bli friskare? bli tjockare?
 
jag har gått upp dom underbara kilona jag gått ned.. och jag har bara mig själv att skylla..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill skriva nåt men vet inte riktigt vad. Vill bara att du ska må bra och att du ska förstå hur fin du är - både på insidan och utsidan
<3 Kram <3

2012-12-12 @ 10:26:16
URL: http://mariasvardag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0