tjugosjunde december - vad hände?

var tvungen att gå tillbaka och se vad jag skrev på julafton här.
kan det stämma att jag åt 3,5 tabletter??
kalle anka är en smula suddig, dock är den ju ganska inpräglad i skallen, julklappsutdelningen är det värre med och öppningen med. hur såg jag ut egentligen? vissa saker minns jag inte riktigt att jag fick. såg jag glad ut när jag öppnade?
det är väldigt suddigt men jag har för mig att jag tyckte maten var god innan jag i desperation tog en påse från min puppc, ja, en bajspåse och kräktes upp det jag lyckades.
jag är galet misslyckad och olycklig.
 
nu är jag i alla fall hemma med hela familjen. vi skulle stannat en dag till men det hade jag inte klarat av.
 
jag är åter förkyld och ännu mera ångest för att jag inte kan träna. halsen vill gå av på mitten känns det men det kan det väl egentligen få göra.
 
det bästa jag har är min älskade puppc. så fin. vi har precis gått promenad och nu busas det runt mig och studsas i mitt knä. 
min älskling är bra att ha oxå.
jag lyssnar på ramones och blir förvirrad, ännu mera än vad jag redan är.

när jag känner att världen rämnar och allt skakar kan jag titta på min puppc, pussa och krama, lukta på och känna lite fotfäste.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0