tjugonionde december - matkoll

dricker min tredje kopp te för dagen, bröllopstet som vi kallar det då vi fick det i bröllopspresent. jag har roligt varje gång jag dricker det när älskling är hemma. min älskling är av det konstiga slaget som inte dricker te, har aldrig gjort och så är det älsklings barndomsvän som ger oss te i bröllopspresent.. har säkert nämnt detta innan..
 
till frukost vart det två stycken hembakta knäckebröd med bregott mindre och fet ost på samt en portion färdigköpt risgrynsgröt utan tillsatt socker med massa kanel och lite minimjölk till. så alltså inte den bästa frukost.. 
 
däremellan har det alltså druckit te, dock med honung och en kopp kaffe fram till nu då jag ätit naturella nötter, para, cashew och mandlar.
fick för mig att älskling skulle komma hem vid två så jag väntade med lunchen men nu kom jag på att det är ju vid fyra.
 
så nu blir det promenad med puppc och därefter nog en sallad. tränar jag inte ska jag fan inte ha något! inte så mycket sanning i det kanske fast det ligger nog ändå i min sanning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0