sjätte december - missat två avsnitt av julkalendern

men skitdag då!
igår efter jag somnade lite vid fem vaknade jag med helvetes halsont och den har hållt i sig.
hela dagen har jag varit hängig med kroppsvärk och halsont. ätit onyttigt och det blir ingen träning.
så som för att väga upp blir det sallad till middag, som att det skulle hjälpa!!
 
hoppas bara jag blir frisk så fort som möjligt så jag kan börja träna igen, men jag tränar inte med halsont, i alla fall inte flås. kanske ska yoga imorgon? passa på att handla julklappar till älskling.
så jag är gärna frisk imorgon, tack.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Att missa julkalendern är det dödsstraff på ;) Visst är den bra?? Älskar den!! Ups, nu kom jag på att jag glömt öppna mina egna julkalender. Har 3 (TRE!) st bingolottokalendrar haha, nu fan borde jag väl vinna =)
Kram

2012-12-07 @ 10:18:40
URL: http://mariamalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0