fjortonde december - tio dagar kvar till jul och jag är redan tjock

hostan har blivit värre. igår när jag skulle sova fick jag några hostattacker så återigen tack till flaskan som stod på kylen som numera står på köksbänken.
hostade några attacker i morse men efter en kik i flaskan så försvann den.
 
är bara så osäker med träningen. såklart jag vill bli frisk så jag kan köra hundra procent men jag kan fan inte inte träna på typ två veckor!!
 
nu verkar det som att vår bil inte riktigt vara med så jag kan inte fara till något pass om jag inte tar bussen. det är läskigt.
men kanske att älskling och jag bara kör lite gym idag. är inte tokladdad så jag inte känner mig hundra frisk och då inte vet vart jag ska lägga ribban.
känner mig lite sliten efter hosta och pumpen igår samt har lite mensvärk även idag..
men gårdagens pump var välbehövlig!
 
till frukost vart det risgrynsgröt.. inte det bästa. inte bra alls egentligen, bara massa kolhydrater. dock vart den hemmagjord så bara risgryn, vatten, salt och minimjölk.
nu är det kaffedax och inte äta något mer som jag inte ska.
till lunch blir det nog superbär med protein.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Tack, massa kramar tillbaka!<3

2012-12-14 @ 21:58:12
URL: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0