femte december - vart inget igår

igår fick jag lite hjälp att fylla i pappret från försäkringskassan men jag är fortfarande inte klar!
svåra saker som jag inte fattar. ska ringa dom idag.. eller kanske imorgon..
 
igår var älskling, puppc och jag på stan och försökte hitta lite julklappar och julstämning. 
inget av det vart det väl men puppc fick två täcken, så blir det när man är mittemellan två storlekar och det dessutom är billigt, 100 pix/styck. även små fåniga saker som ska rädda puppcs tassar från att frysa fast och gå av.
 
hade lite av vilodag igår och körde ett lugnt pass. träffade även en bekant som sa att jag har utvecklats mycket i pilatesen, det var kul att höra, svårt att ta in men är det sant så är det himla roligt att det faktiskt händer saker.
 
nu dricker jag min andra kopp kaffe, ska väl kolla julkalendern och försöka ta mig till ett sträcka upp och stärka ut-pass. men det är väldigt opepp i detta väder. inge kul att köra bil, parkera eller för den delen vistas utomhus.
efter det eventuella passet har jag en knäckebrödsdeg som väntar på mig, en koreografi som vill hoppa in i huvudet trots sjukskrivning samt förberedelser inför morgondagen då jag ska utmana mig själv riktigt rejält!
i eftermiddag ska jag köra konditionspass samt ett sträcka ut och stärka upp-pass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0