åttonde december - papper om saker

det halsonda vill ej ge sig. jag har ätit som en svältfödd kalv och vill nu träna! 
så i förmiddags orkade jag inte inte gå till gymmet så det fick bli ett body balancepass i alla fall.
nu vill jag tro att det känns lite bättre.
 
dock innan jag skulle fara kunde jag inte hitta mitt kortetui. paniken spreds sig och jag tänkte att jag tappat den när jag handlade julklappar igår.
men trots panik och inget körkort så for jag iväg till gymmet. gick igenom i huvudet när jag sist använde den osv..
tillslut lyckades jag övertala mig själv att den måste fallit ur jackan hemma.
och mycket riktigt låg den under alla skor i hallen.
så mycket panik för ingenting.
 
nu har jag slagit in älsklings julklappar oxå. hade ett ganska bra flyt när puppc och jag var på stan igår.
dock vågar jag inte kolla mitt saldo på kontot.. men då är det kanske läge att fylla i försäkringskassans papper? för nej, jag har fortfarande inte gjort det..
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Får reda på det när jag skrapar. Spänningen är oliiiiidlig ;)
Kram

2012-12-08 @ 14:57:05
URL: http://mariamalmgren.blogg.se
Postat av: Linnea

Sv: Jag väntar nog med att visa något före jag vet vad jag vill men också vet lite mer vad han vill! Kram!<3

2012-12-08 @ 17:50:49
URL: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0