måndagskväll - kokos & advil godnatt

nyduschad och luktar kokos.
trött i kroppen efter styrkepass.
har tagit två advil pm för att få somna och sova hela natten så jag är utvilad inför tidig arbetsdag imorgon.
 
passet idag gick bättre än igår men det går väl inte riktigt att jämföra passen.
 
har tagit en eaa-x-shake men känner mig nu inte så pepp på att få i mig något mera.
drog på mig ett par jeansshorts jag inte haft på ett bra tag. damn! va dom satt tajt på fetlåren..
skärpning på torpet är det som gäller med mera mera kardio.
imorgon blir det konditions på främmande gym.
 
pepp är det inte heller att vara mensuppsvälld..
 
men det finns värre saker. kan bara inte komma på något för tillfället..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0