lördagskväll - äckliga verkliga ärlighet.

ärlighet varar längst..? ingen aning men den får mig att skämmas.
den får mig att känna mig så äcklig
känna mig så misslyckad
så ovärd
 
kommer hem efter en fin kväll med mycket eftertänksamhet.
det är kanske därför de vart som det vart. eller det bidrog, för jag kan inte skylla ifrån mig.
all eftertänksamhet vart kanske för överväldigande för mig att kunna hantera.
något innefrån fyllts och som inte vet vart det ska ta vägen.
som en mättnadskänsla som man inte märker av.
 
jag har hetsat. jag har kräkts.
 
 
 
jag är skör. jag trycker bort mycket av mig själv?
är det därför jag mår bättre? när jag kommer i kontakt med mig själv blir det obehagligt, oanständigt och ohanterbart.
 
det är sent och jag förstår om man inte orkar med mina babblande ord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0