fredagsförmiddag - förök till att andas

steg upp lagom till när vampire diaries började på tv.
insåg att jag sett det föregående dag.
gick tillbaka till sängen efter jag ätit frukost, proteinpulver i yoghurt, minikeso, pumpakärnor och två low carb mackor.
hade kvalitetstid med katt och läste bok.
somnade lite, vaknade och fortsatte läsa
 
 
sedan kom rastlösheten och efter en kopp kaffe gick jag ut på en pw.
känns fånigt.. men benhinnorna tillåter inget spring.
när jag kom hem efter 50 minuter har jag i alla fall producerat fram svett, antingen är det varmt eller så fick jag upp ett bra tempo.
visserligen svettas jag alltid som en gris så fort träningskläderna kommer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0