tisdagsmorgon - insikt och trötthet

då var man på jobbet.
inser att jag kanske har lite svårare med förändringar än vad jag trott.
nya "lillchefen" ändrar och jag blir knäpp i huvudet.
små men många.

fick en dipp redan efter att bara jobbat i en halvtimma.
jag är trött.

jag får storhetsvannsinne för att jag är ledig på torsdagseftermiddag/kväll som jag annars inte är.
vill köra alla pass som jag vanligtvis inte kan.
kroppen min vill nog allra helst vila.
som kompensation så ska jag jobba nästan hela fredagen så att ingen träning får plats.
tvinga mig själv till vilodag.


Kommentarer
Postat av: Hungrigare

Svar: Hm ja det tar ett tag att mata in allt i ShapeUp, men det är det värt ändå tycker jag! Smidigt om man har en iPhone så man alltid kan mata in när som helst, lite jobbigare om man måste göra det via datorn. Kram!

2012-04-03 @ 16:24:49
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0