tisdagskväll - advil pm och säng snart.

städat likt en galning idag tillsammans med älskling på vår lediga dag tillsammans.
men det får det väl vara värt.

sedan så har vi hämtat våra nya cyklar!
den är nu invigd med 6 kilometer men hör redan något missljud i vid framdäcket som gör mig mindre glad.
tycker det är fantastiskt detta med växlar på cykel. har inte haft det sedan jag var liten.
var så rebellisk och skulle sedan ha tantcykel med fotbroms utan växlar.
nu har jag tänkt om och inser effektiviteten med växlar!

efter cykelturen körde jag mina 20 minuter pilates.

imorgon är det tyvärr jobb igen och jag ser inte fram emot det.
kom nu att tänka på när jag inte hade jobb och skulle varit väldigt tacksam om jag hade haft ett.
och ja, det borde jag vara och det kanske jag är någonstans oxå.
tänk ändå att man glömmer så fort.

så tidig morgon imorgon och lång dag med jobb, pilatestimma och aerobicpass.
får se vad jag gitter med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0