söndagsmorgon - kaffe innan träning

mycket som har hänt på kort tid.
bland annat har jag samtalat med min chef på jobbet, gav en helt ny vändning.

mycket träning har det blivit när jag hjälpte en kollega med två pass i fredags.
igår skulle jag haft vilodag men det vart hemmaträning med dvd. det ser hemskt fånigt ut, ståendes framför tvn och härmar rörelser medans svetten rinner. men jag hoppas att det kan vara effektiv träning.
jag går hela vägen kan man säga med dessa dvder man kör hemma.
inhandlade en pilatesdvd igår, har dock inte hunnit testa.

ska straxt iväg och förmiddagsträna, ett pass jag aldrig testat innan.
i eftermiddag har jag planerat in ett gammalt favoritpass som hamnat i skymundan.



Kommentarer
Postat av: hanna

Vad du är duktig! :)

2012-04-01 @ 10:54:42
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0