söndagsförmiddag - lunch efter pilates

vaknade med huvudvärk men bestämde mig ändå för att sticka iväg på ett pilatespass.
det gjorde jag helt rätt i!
huvudvärken är borta och om det är för att jag tog en advil eller inte spelar inte mig nåon roll.

har blivit helt galen i pilates!
jag känner i hela mig att detta är en bra träning för mig!
ska verkligen fördjupa mig i det och utvecklas så mycket jag bara kan.
men jag ska inte springa i 100 km som jag har tendens till.
men jag har en vägledare i pilates som får vara min broms.

har nu ätit ett ägg, soppa med kvarg och bröd till lunch.
tycker jag ätit förmycket men ändå är jag fortfarande hungrig.


straxt ska jag iväg och träna med en vän.
det ska bli kul och utmanade.

kaffe på det och iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0