onsdagsmorgon - idag ska jobbbeslut tas.

vaknade en kvart innan väckarklockan skulle ringa.
kroppen vet med sig att den inte ska få sova ut.

hade ändå en ganska lugn morgon tack vare att jag förberett nästan allt kvällen innan.
hann dricka min kopp kaffe i ganska lugn ro.

det hade redan hunnit ljusna när jag gick till bussen vilket är väldigt härligt!

nu är jag på jobbet och idag måste jag besluta mig för hur jag vill göra här.
jag har fått ett erbjudande på ett annat ställe som ställföreträdande i sommarsemestern.
det är något som jag vill men så är det känslor som står lite ivägen från att jag ska tacka ja.
ska tala med min chef idag och se lite vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0