måndagskväll - torka håret och pallra mig i säng

känner mig ovärd sista bussresan hem.
det var jag och en kvinna kvar på bussen, busschauffören trodde det bara var hon kvar och erbjöd att han kunde köra henne en annan väg. men då satt ju jag där och försörde så han var tvungen att köra den vägen som bussen skulle åka..
jaja.. nu är jag hemma i alla fall. nyduschad och väntar på att älskling ska komma hem och att håret ska torka.

till lunch idag vart det omelett.

en mycket enkel maträtt med högt proteininnehåll.
men jag har tyckt att det är tråkigt att äta.
men då idag gjorde jag en trots allt.



såhär vart resultatet.
två ägg, 3 msk vatten och så gick jag loss med kryddorna.
sedan så hade vi över lite rödbetor och lite bönor från gårdagen som fick hoppa på samt lite rödlök.



så sallad till det!

en omelett blir så stor och det känns som så mycket mat.
men återigen intalar jag mig att jag måste fylla på för att kroppen ska orka och hålla i min träning!
intala, intala, intala.

slå bort tjockistankar.


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad bra att du slår bort dom tankarna. Du är inte tjock, fina du.

2012-04-03 @ 09:28:53
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0