måndagskväll - nu är det dax att sova.

hade pass ikväll.
startade redan klockan 15,00 med att ligga på spikmattan 25 minuter.
det resulterade i en liten powernap.
efter det vart det 20 minuter pilates med annette leterows dvd.
följt av torrborstning och varm dusch.
sedan vart det lite matpåfyllning.

själva passet gick väl okej så till vida att jag pallade med hela passet men det var galet kämpigt och mycket pustande och frustande från mitt håll.
talade med en tjej efteråt som har lite koll på reflexologi och hon sa att det kan sitta i till upp en vecka.
så jag ska vila och dricka vatten.
sedan så tror jag att det är bra för mig att träna för att få igång cirkulationen osv.



en snygg rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0