måndagsförmiddag - kaffe i systemet gör att sängkläderna blir tvättade

somnat från och till på soffan med katt.
försökt titta på film men kroppen ville sova.

efter många omstart av filmen var det nog ändå dax för en kopp kaffe.
så dagens första (den bästa) kopp kaffe med grönt äpple och ett knäckebröd.

så nu har jag kommit igång lite och slängt in sängkläderna i tvättmaskinen och dammsugit madrassen grundloigt efter att ha sett lite på nyhetsmorgon om hur man borde hälla bikarbonat i sängen för att ta bort fukt och dylik.
jag höll mig till att bara dammsuga och vända på bäddmadrassen.

så fortsätter kanske med att gå loss med städningen innan det är dax att lägga sig på mattan för lite pilates.


Kommentarer
Postat av: ami

absolut! det kan jag hålla med dig om :)

2012-04-23 @ 13:27:10
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0