måndagseftermiddag - typ söndag

steg upp relativt tidigt, fick lite gjort hemma innan jag for iväg och träffade en kollega då vi planerade lite inför morgondagen.
det vart lite lite träning men mest stretch, fast knappt ens det.

sedan kunde dagen ha blivit bättre.
jag hade kunnat skippa att kolla på top model, äta hemmagjord glass men choklad och sedan spy upp det.
men nu vart det så...
för att jag är äcklig och vidrig.

har sköljt med colgate muliprotection.
har druckit ett glas vatten och ätit två knäckebröd.

borde ha tränat mer men vill vila upp mig inför morgondagen.
borde äta något nyttigt men vet inte vad.
borde ta en dusch och ta mig samman och samtidigt fixa naglarna för dom ser förskräckliga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0