måndagseftermiddag - elak kvinna i telefon

fick en faktura för ett tag sedan som jag undrade var den var om,
hade några veckor innan fått en faktura för akutbesöket efter överdosen som är betald.
så jag ringde numret på fakturan och frågade och talade med en så oerhört osympatisk kvinna.
jag har svårt att förklara men det vissade sig att förra fakturan betalade jag för läkarbesöket på akuten,
fakturan som kom nu var för övernattningen.

i alla fall så frågade jag bara varför dom inte var på samma faktura, det skedde ju i samtidigt.
en liten enkel fråga tyckte jag.
"-det spelar väl ingen roll!" säger kvinnan i telefonen då.
jag å andra sidan tycker visst att det spelar roll, det var bara en fråga så jag sa att för mig spelar det roll.
då vart hon ännu mer upprörd och jag berättade för henne att jag kände mig illa behandlad jag kände mig av henne.
hon kunde inte ta det så jag avslutade och lade på.

opepp start på dagen..

antagligen för henne oxå men jag tycker inte det är okej att ha ett sådant yrke och bete sig som en djävla idiot som ska bestämma vad andra ska känna och tycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0