fredagsmorgon - bra start på dagen.

dagen har än så länge gått som planerat!
startade dagen med en kopp kaffe och ett glas minimjölk med kanel.
så var det iväg till gymmet och morgoncyklingen!
det gick himla trögt i början men man får ge sig lite tid så efter halva passet var jag i full gång!
bättre än om jag hade legat hemma i sängen.

svettig och uppvärmd for jag hem och startade annette lefterows pilatesdvd, 20 minuterspasset.
efter det vart det lite stretching.
sen var det direkt in i duschen.

nu sitter jag med min nya frukostfavorit - havregrynsgröt med äpplebitar och kanel.

efter frukosten ska jag fara iväg till massören och jag är nervös för hur väl jag ska hitta dit!





"Vi är så gamla som våra ryggradar"

joseph pilates
mannen som tänkte till lite extra inom träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0