fredagsförmiddag - vet inte om det är mitt eget fel.

jag vet inte vart jag ska börja.
skäms för att skriva för jag vet inte om det är mitt eget fel.
klart att det är mitt eget fel för det är ju jag som skapar detta.

igår gjorde min chef klart för mig vissa saker, mitt framför kollegor och kunder.
där stod jag i mitten och kämpade från att tårarna skulle börja spruta.
jag kände mig som i lågstadiet när man står med skammen i bröstet och blicken på sina händer som trasslar ihop sig för att jag gått fram och vässat min penna för ofta.

på bussen hem efter jobbet kände jag mig så ledsen.
i bilen, precis när jag stängt igen bildörren kom mina tårar sprutande.

all ångest, panik, skrik och gråt igår.
och så tomt idag.
huvudet bultar och svider.
ögonen svullna och trötta.

snart ska jag till jobbet..

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh fina. Ta hand om dig!

2012-04-27 @ 18:33:52
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0