fredagseftermiddag - hemma med ångest

gårdagen gick inte som planerat och det var mycket ångest.

dagen har jag startat igång med ett pass.
fegade på triceps men annars lade jag på rätt bra med vikt.
känner att det snart är dax att lägga på och utmana mig mer.
efter passet kommer en kvinna fram till mig och önskar att jag alltid har det passet!
jag vart helt rörd, det var väldigt kul att höra och ganska svårt att ta åt mig av.


men det blir inte mer jobb för mig idag.
ångestnivån är ganska hög idag oxå.

är ensam hemma idag oxå men det känns inte lika jobbigt som igår.

så dagen ska jag vila upp mig i skallen.
tvätta, städa undan och snart duscha.
vart tvungen att fylla på med en messmörsmacka och en ostmacka innan jag kan göra något.
mådde så dåligt på vägen hem efter gymmet.
jag tog en liten sväng på stan och hade bara fyllt på med aminosyror.
så nu försvinner sakta illamåendet med lite kolhydrater i systemet.


Kommentarer
Postat av: hanna

Tråkigt att du har ångest. Jag hoppas att det blir bättre!



sv: Tack så jättemycket för din kommentar. Det betyder mer än vad du kan tro! <3

2012-04-20 @ 23:25:42
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0