fredagseftermiddag - återfått medvetandet

hittade utan problem till massagen, fånigt att jag ens oroade mig.

fick en härlig timma!

körde först lite reflexologi på fötterna.
avslutade med en skön ryggmassage.


efteråt kände jag ett behagligt lugn.
tills jag kom hem..
magen började göra konstigt ont, molade och spände.
jag tänkte att det går väl över.
åt lite soppa med kvarg och bröd.
efter maten känner jag mig alldeles varm och börjar svettas och magen gör jobbigt ont.
så jag släpade iväg mig till sängen med en hink, utifall att lunchen ville komma upp igen. men det gjorde den aldrig.

så nu har sovit, varit helt avslagen.

magen gör fortfarande lite obehagligt ont.

men det är värt det!
jag tänker att det är hemska slaggprodukter som lämnar min kropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0