måste vara stolt eller i alla fall lite glad.

ja, det måste jag nog allt vara.
till att börja med så smååt jag ingenting igår!
och så hindrade jag mig själv från hets på kvällskvisten när det var dax för macka och te.

dock så vart det någon macka för mycket, som jag gärna hellre lägger fokus på, men det att jag faktiskt struntade eller snarare kämpade som en idiot för att inte lyda impulsen till hets är en steg i rätt riktning.

men så kommer den lilla fanstyget i mig och viskar om att detta ändå inte kommer hålla i sig, att jag ändå kommer vara så svag och ge efter.

började som sagt att skriva matdagbokskort igår, jag hoppas detta ska hjälpa mig.

känner mig väldigt plufsig och stor, tjock, fet mer än vanligt, allt detta fick jag svar på när jag känner en molande värk i magen - jag ska ha mens och jag glömmer detta varenda månad så det kommer ju som en liten överraskning. kan ju tycka att jag borde ha detta i åtanke men icke.

straxt dax för jobb och jag kan medge att jag är en smula opepp på det hela.
jag har sovit alldeles för lite och vaknat gång på gång.
har därför svårt att planera min träning för dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa godissmaken ;) och lax är ju underbart gott! hoppas du får en fin vecka sötnöt

2011-10-24 @ 17:34:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Jasså ? Så yoga fungerar för dig ? =)

Medicinsk- eller poweryoga ?

2011-10-27 @ 18:07:40
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0