jag tycker i alla fall stillheten som infinner sig nu.

dagens fokus!

det är en del på listan men i huvudsak att göra allt med ett leende och inget gnäll!!
det är jobbigt och svårt när personer frågar hur jag har det, hur jag mår.
då är det som ett järnrör i skallen och jag min fasad trillar ned.
jag vill rabbla:
jag är trött,
jag är bitter för min dåliga lön och mitt hårda slit,
jag har mensvärk,
jag har tjockångest,
jag känner mig otillräcklig,

ni fattar.. bla bla bla.. bara en massa gnäll.

idag ska jag omvandla the gnäll till the bra!

jag är trött, okej det är väl bara att vara det då, det är höst? jaja..
jag tänker att det borde ge utdelning, mitt hårda slit i slutändan. jag har i alla fall hög arbetsmoral medans många idioter har det inte, detta borde väl ändå märkas i längden kan jag tycka.
mensvärk går över - haha ett hån till mig själv.
jag är tjock - ja, det är därför jag ska röra på mig mera och inte äta så förbannat.

nu känner jag att jag gled ifrån ämnet..

dagens fokus:

var så djävla bra och låt inte fasaden falna!


Kommentarer
Postat av: hanna

bra att du försöker se det positivt :)

2011-10-31 @ 21:31:33
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0