huvudet är tungt.

det börjar gå upp för mig att det håller på att gå utför för mig.

en matdag en arbetsdag ser ut ungerfärligt såhär:
frukost, den heliga består av havregrynsgröt, minimjölk, kiwi och massa kanel.
lunchen tränar jag en halvtimma och hinner slänga i mig en lättkesella eller en minikeso, även ibland en proteinshake.

sedan så äter jag något lite lagom på eftermiddagen.

men till middag/kvällmat går det så djävla mycket utför..
jag äter som en idiot och kräks likt en oxå.

jag kräks varje kväll, minns inte hur länge jag har gjort det men jag undrar när det kommer att slå tillbaka.
detta kan jag nog allt inte få hålla på med utan att få någon biverkan.

idag är jag ledig och jag har ingen aning om vad jag håller på med.

det är maten som snurrar i skallen, att jag inte ska äta.
det är träningen som ska planeras och då måste jag ju äta innan.
det är städningen som måste göras!!

jag undrar hur länge jag orkar med mig själv såhär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0