försöker att lyssna på vad kropp & själ vill.

haft en underbar helg! vi har inte varit hemma så jag har sluppit min egen städmani, vilket är så skönt!

idag var det tillbaka till jobbet och det har varit ganska kämpigt.
känner mig lite håglös och allmänt opepp.
tränade lite cardio på lunchen.
när jag kom hem lade  jag mig faktiskt i sängen med en tidning och tillslut så somnade jag med von katt på magen.
det var oerhört mysigt och jag tror allt välbehövligt, vill jag intala mig själv.
skulle ha dansat men det vart inget med det.

har tränat lite hemma istället - wii active!
kör en halvtimmas program och kan ju alltid hoppas att det kommer att ge utdelning.



imorgon ska det nog allt bli ordentlig träning med en riktig genomkörare för hela kroppen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0