det är så tidigt att jag inte ens vet vad jag ska lyssna på.

åh det är mycket som pågår i skallen min när klockan är såhär tidigt..
det som slog mig senast var om jag satt in koppen i tassimon så kaffet hamnat rätt.
det hade det.

sedan så ska jag straxt iväg till jobbet. det är så galet tidigt så jag låg och kunde inte somna för jag undrade så hur det kommer gå i vinter att stiga upp såhär tidigt i iskallheten.

när är det okej att använda vinterjackan??

idag är det visserligen över hela fem grader så det kanske inte är okej idag om det blir "varmare" framåt dagen.

idag när jag kommer till jobbet så har jag såå himla mycket att göra och det värsta av allt är att jag inte har en aning om hur jag ska göra!!
och vilken arbetskamrat ringer man sex på morgonen för en sak som inte kommer att brinna upp eller är fara för någons liv..
möjligtvis mitt liv då om det kan komma något litet psykbryt på arbetstid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0