vill göra om.

det är ingen bra dag idag.

det började med att en av våra dörrar gick i baklås och jag försökte med allt med det enda det resulterade i var sönderskuren tumme och ömmande hals.

skulle bara halvnyttiga morotsmuffins med proteinpulver men det gick såklart åt helvete, det vart bara bäddat för hets efter en sådan händelse.

är väldigt upprörd på älsklingen som inte är hemma och som skulle ringa mig "om en stund" för att det skulle ätas lunch först!!
och hemma går jag omkring, hyperventilerande och vet inte vart jag ska ta vägen.

ska straxt göra mig redo för gymmet i alla fall. det blir dubbelpass en dag som denna.
känner mig svag och värdelös men har i alla fall ätit en ordentlig lunch och ska väl ta en shake innan passen eller kanske lite extra eaa-xx när det ska pumpas.






Kommentarer
Postat av: mary

sv: Innan var bloggen väldigt rosa med körsbärsträd och sådant. pretty girly

2011-11-30 @ 16:54:44
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är inte värdelös! Hoppas det känns bättre efter gymmet :).

2011-11-30 @ 18:20:19
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0