ledig onsdag.

drömmde inatt att jag hade en liten hund.
tycker inte om när jag drömmer det, det känns så tomt när jag vaknar.

har inte jättemycket inspiration att göra något idag, förutom träningen i kväll. funderar på att jag skulle köra ett spinningpass vid lunch men väldigt opepp när jag inte har någon bil.

det blir väl att dricka kaffe och titta på efter tio med malou.
har försökt få ihop en ny desing här men det är lite dåligt med kreativiteten. känns lite för tidigt att göra en julig design.

känner mig lite ensam när von katt har gått ut för att roa sig..



Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för att du är med och tävlar. =)



Önskar trevlig dag! =)

2011-11-30 @ 13:35:38
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0