försök till bra morgon?

det gick kanske ändå inte helt åt helvete igår.. tror jag.

for till jobbet tidigare så jag kunde fixa en grej innan allt folk kom.
hittade då inte ett dokument på datorn, började hyperventilera och nästan svimma (smått misslyckat), ringde och väckte älskling som försökte lugna mig tills jag hittade dokumentet.
har ännu inte fått någon feedback om det var bra/dög eller om det var helt åt helvete. märker kanske det idag eller inte.

igår efter jobbet så gjorde älskling och jag pannkakor..
åt hur mycket som helst vilket resulterade i att jag försökte kräkas hur mycket som helst.
kanske att det var det som i sin tur resulterade i magkramper.

nu är jag orolig att magen ska strula till sig idag när jag ska fara med buss och ska jobba.

är det nu jag ska ställa mig frågan: blir det bättre att försöka ha en positiv inställning?
kanske hade dagen varit värre om jag inte försökt ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0