ut ut nu.

igår impuls handlade jag träningskläder på nätet. lite över 800 pix..
nej, jag är inte den mest tänkande människa.
får dom nog på måndag.

nu har jag tagit mig en kopp kaffe och ska straxt bege mig ut på pw och kanske några löpsteg.
mina knän gör ont idag vilket jag tycker är lite konstigt eftersom jag hade vilodag igår.

så nu klär jag på mig och beger mig ut och sedan blir det härlig dusch.

ångest ligger och gnager i mig så det kan nog vara bra att komma ut lite.


har funderingar på att springa midnattsloppet som är i slutet av sommaren.
den är ju på 10 km så jag är lite skeptisk om jag klarar av det.
å andra sidan så märker jag ju att jag blir bättre på löpningen sedan jag väl satte igång.

det andra som gör mig en aning skeptisk är att det är så många som ska springa och vet att jag inte är den lugnaste människan i stora folksamlingar.
får känna på hur det känns på vår ruset kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0