vädrar i rummet så det blir kallt.

är yr i huvudet och känner doften av mariekex.

sitter i sängen och har ätit frukost.
gröt med sojamjölk, russin, linfrön, solroskärnor och pumpafrön
två polarknäcke med tahini
en mjuk smörgås med tahini och gurka
två koppar kaffe med sojamjölk


har även druckit en kopp svart kaffe nyligen.

har även fixat i ordning.

känner nu hur tjockisen vaknar till liv så fort jag inte har något att gör eller ska sitta vid datorn, läsa eller dylikt så vill jag stoppa i mig något.
men nej!
snart är det väl lunch och då är det ingen idé.
visserligen är det bra att äta ofta och lite..
men å andra sidan när det är upplagt som det är med frukost, lunch och middag som jag betalar så vill jag inte slösa pengar på massa mellanmål emellan utan bara äta då detta serveras.

nu är det lite ledig tid och jag står i valet och kvalet om jag ska duscha nu eller ikväll.
det lutar åt ikväll.
mitt hår är så söndertvättat känns det som. i och med att jag tränar så ofta och därmed tvättar det ofta så blir det väldigt skört och straffar mig nu med att gå med halvfett hår.
det är ju det att det blir ju fett bara efter en natt nu.

ja, det är härliga problem man har.

något som däremot är ännu jobbigare är att vi inte vet vart vi ska bo imorgon kväll..
jaja, det löser sig alltid säger några men jag som är som jag är, oroar mig för standarden på boendet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0