vad har jag nu gjort??!!

fylld av massa obehag!!
varit och ätit frukost.
hatar en klassmedlem lite extra, väldigt extra mycket just nu.
så förbannat störd och orättvis. tycker att jag är sen så djävla hemsk människa men när jag tycker detsamma om denne så verkar inte det räknas lika mycket..

sedan så är jag så himla trött på att folk ska nysa och fräsa åt alla håll och kantern!!
för det första så snyter man sig fan inte vid matbordet!!
jag trodde det var vanligt hyfs?

igår kväll gjorde jag även en mindre smart grej.
vet inte hur jag ska känna inför detta.
jag skäms, ångrar för att det syns.
vet inte hur jag ska förklara för sambo, funderar på att vänta tills jag kommer hem så sambo inte blir för orolig nu när jag inte är hemma.

vet inte vart jag ska ta vägen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0