uppsvälld mage och stressat inre.

fick sova så länge jag ville idag!
det var till halv tio. då steg jag upp och åt.
havregrynsgröt med valnötter och lite jordgubbssylt.
knäckebröd med smör och ost.


sedan så gjorde jag mig redo att bege mig till gymmet.
men.
dörren gick inte att öppna.
jag hade blivit innelåst!!
paniken över att verken kunna komma ut eller då kunna träna var nästintill total!!
detta löste sig dock smärtfritt och jag kom ut och fick till och med skjuts till gymmet så att jag hann.

cykling eller afro stod på schemat.
det var afro och jag skakade loss totalt!!
efteråt åt jag.
en naturdiet mealbar och drack en naturdietshake med ananassmak.

efter det var jag på stan och hittade en necessär, för jag hade gjort sönder min gamla.
dock ser jag nu att den är för liten..
eller för mycket grejer?(!)
på vägen hem köpte jag naturgodis..
kräktes upp det mesta i alla fall när jag kom "hem".

efter det åt jag igen.
havregrynsgröt med valnötter
knäckebröd med smör och lite marmelad.
ett hårdkokt ägg.


nu försöker jag slappna av lite nu innan det blir massa folk här. 
i morgon kommer sambo hit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0