underbara träning!!

har jag tränat idag?

jaa! det har jag!


60 minuter favoritpass och 25 minuter löpning!

plus 5 minuter rask promenadtakt och 20 minuters stretch.

vart först på favoritpasset och trivdes, dock kände jag mig en aning klen i benen.
sedan så kände jag att det inte var nog. jag hade spring i benen så att säga.
så för att råda bot på det så vart det en sväng till gymmet, igen.


nu ska energi fyllas på.
och jag ger mig själv en treat, även om jag inte borde det.
men dubbla smörgåsrån med smör emellan..
sedan barnsben så har det alltid gått ner med glädje.
nu förtiden finns det smörgåsrån med fullkorn av dinkel och råg och bregott mindre 43%.
när jag var liten var jag lycklig ovetandes om att kroppen inte skulle ändras hur mycket man än åt.

ska ta det lugnt nu och varva ned framför televisionen. imorgon, härlig sovmorgon som imorgon kommer kännas för kort.
förkylningen känner jag inget av nu om jag inte börjar tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0