tre dagar kvar, tror jag.

nytt boende nu. behöver i alla fall bara dela med en annan. helt okej. dock så hade jag ju helst velat sova själv.

har haft mensvärk från helvetet idag men det fick gå i alla fall.

ätit lite men onyttigt känns det som.
men nyss åt jag en liten portion med lättfil, havreflingor och kanel.
det får räcka för jag har ju smällt i mig detta förbannade naturgodis igen!!
men när vi var i affären förut så var jag nära på att handla lite men icke!! jag stod emot!!


imorgon far vi nog så jag får möjlighet att shoppa i min favoritbutik!
vet inte varför jag hypar det så totalt men det är nog för att jag inte är hemma och mår allmänt skit och så vidare..

gym blir det nog inte fören på söndag(!) eller i värsta fall, måndag(!!)

men jag ska ta tag i detta med vikten, inte för att komma med bortförklaringar, men när jag kommer hem och inte är på resande fot så blir det lättare att fixa med maten och att träna regelbundet.
ser fram emot det må jag säga!

talade med mlove som skänkte mig tröst inför denna tid som är kvar till söndagkväll men även inför framtid längre fram. tack<3

nu ska jag nog bädda ned mig med min menshjärna som är trög och knappt användbar..
sluddrar och talar i konstiga ordföljder lite mer ofta än vanligt.

 

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0