te och hålla käften.

vart i skolan och gjort det jag skulle.
ätit det planerade till lunch och mellis.

sedan under dagen har det blivit:
några onödiga kex..
en kopp marabouchoklad från tassimo och färska jordgubbar.
sojafärs med majs och tomat.
några paranötter.


det värsta är att jag hade så lätt kunnat äta mycket mycket mera.
är hungrig och så galet sugen på att bara gnaga i mig massor, som den tjockis jag är.

har vart på apoteket och inhandlat probimage för min uppblåsta mage.
så får se efter en vecka eller så om det ger något resultat.

ska ta en kopp te nu och hoppas att jag håller mig i skinnet.


träning har det inte blivit direkt, lite för att jag har ont i halsen. men gått 4 kilometer promenad tillsammans med sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0