soja chorizo.

glömde faktiskt att berätta om en väldigt underbar händelse igår!

var ju och tränade på favoritpass, det var härligt.. efteråt.. väldigt härligt efteråt! men vad slutkörd jag vart.
sedan var jag tvungen att skynda iväg och köra väldigt fort för att hinna till ett "möte" eller vad man säger och där fick jag minsan jobba med kroppen oxå.
underbart och en aning förvirrande.

i alla fall. efter träningen drack jag en low carb muscle recovery och massa vatten.
sedan när jag kom hem sent på kvällen så hade sambo fixat mat!!
det behövde jag verkligen!!

det var potatismos och chorizokorv
, någon ny från hälsans kök.
det var underbart och så slapp jag tänka på att kroppen skulle vara opepp på att stiga upp dagen därpå.

så nu ska jag äta det som vart över igår fast jag lägger till ärtor.

nu måste jag gå och träna!


Kommentarer
Postat av: nathalie basurto

sv: tack så mycke =)

2011-03-16 @ 17:28:51
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0