skitdag ska jag göra om till kaffedag.

efter frukost gick jag och lade mig igen. katt låg på sängen och jag gjorde sällskap och gosade på kattmagen.
somnade sen och vaknade halv ett.

skulle vart och hämtat tassimopaket med posten var stängd och hade helt störda öppetider så jag får återkomma senare.
sedan skulle jag handla en sak på butiken närmast oss, dom hade inte det så jag for till en annan butik men då tog
dom inte kort på sådana låga belopp..
tanten i kassan började med att man kanske kunde ta ett kontoutdrag men då ryckte jag tillbaka mitt bankkort som hon av någon anledning tagit och sa att jag skiter i det och vände på klacken.
jätteförbannad var jag då!

tanken som slog mig hårdast var att det är meningen att jag inte ska äta sådant!
det är inte meningen att jag ska äta något nämnvärt alls idag.

för träningen blev ju inte av för jag sov ju och min kropp känns på gränsen till sjuk och som sagt väldigt trött.

jag sitter i alla fall med en kopp kaffe nu och inser att jag inte alls kommer att få vara ledig så mycket som jag trott.
imorgon hade jag bokat in favoritpasset på gymmet klockan 17. men nu så ser jag att jag ska ju på möte klockan 19 i en annan stad.
undrar om detta kommer att gå.. jag som inte tänkte träna idag..

allt går i stöpet men jag är hemma och kaffet smakar i alla fall som det ska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0