sju kilo

tog en kort promenad vid tolv.
gick till affären och handlade ingefära och lättyogurt 0,5%.
det tog kanske bara 20 minuter en halvtimma alltsammans men då har jag i alla fall rört mig lite i solen.

har nu lagat soppa. linser, morot, vitlök, soja, svartpeppar och lite hing.
till det åt jag blandad sallad, tomat, majs och kidneybönor.
druckit vatten till det.
drack även en cappuccino innan maten.

nu känns min mage full och stor men jag känner mig fortfarande hungrig!!??

jag undrar hur fort man kan gå ned sju kilo.
skulle behöva en våg så jag kan morgonväga mig innan frukosten.

håller nog på att bli galen av allt tänkade på att gå ned i vikt.
känns som det enda jag tänker på just nu.
jobbigt att förkylningen kommer ivägen och sabbar för min träning oxå.


men jag känner mig inte som mig själv när jag är såhär stor..
fånigt men sant..



Kommentarer
Postat av: lovisa

men tack så mkt:D

2011-03-30 @ 18:12:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lith

Jag tänker mest på träning och muskler. Men jag bevakas mest hela tiden och kommer inte undan med så mycket. Längtar efter att få komma ut och springa.



2011-03-30 @ 19:40:09
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0