ny vattenflaska, svett och en smula nöjdhet.

kom iväg till gymmet och hämtade mitt efterlängtade packet på posten av en tant som frågade hur stort packetet var.
i och med att dagen hade varit åt det pissiga hållet så var jag inte upplagd för att svara på sådana frågor, varpå jag svarar med en dumförklarande stämma: "- hur ska jag kunna veta det?"
fick tillslut paketet och kunde dra till gymmet.

och där förändrades dagen totalt!


kommer in genom dörrarna och möts av en trevlig kvinna i receptionen och ser även att dom nya vattenflaskorna har kommit!!
så checkar in mig och köper mig en finfin flaska!
springer på löpbandet och får hindra mig från att ha en fånleende på läpparna.

dock så kom det en släng av den pissiga dagen tillbaka då jag råkar, på något sätt, att trycka på stoppknappen och trycker snabbt igen för att starta det igen, men då raderar man ju all info man har sprungit fram.
så då tappade jag peppen och gick och crosstrainade litet grann men då hade peppen för träningen falnat och efter en stund så gick jag och stretchtade.

måste tipsa om en underbar skiva att springa till oxå!

the baboon show´s betsy´s revenge!!
höll på att skriva ett tackbrev i huvudet medans jag sprang till dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0