nu vill jag verkligen sova.

lyssnar på adele, har precis ätit frukost och känner hur tröttheten omsluter mig.
ska vara på skolan klockan nio, men vill verkligen gå och lägga mig igen.

det går inte!

kroppen har träningsvärk! det känns som att det var länggesedan jag hade såhär.
sedan så känner jag mig inte helt kry med trötthet i bröstet, pyttelite i halsen.
så får se om det blir favoritpass idag eller om jag ska löpträna eller ett annat spännande pass på gymmet.
fast jag kanske bara borde ta det lugnt?

har nu ätit
en portion havregrynsgröt med kanel och lättmjölk
ett rågstyrkabröd, över och underdel med messmör natur och röd paprika

tagit min kang jang och hoppas att det funkar någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0